2013. november 8., péntek

Sziasztok!!

Reni vagyok. Tudom, hogy mindenki azt gondolja, hogy  "ja persze, biztos csak kitalálta" meg, hogy "ez csak kamú!!" de nem! Témyleg Rentai Rénáta vagyok csak nekem van második nevem is. Rentai Renáta Viktória. 15 éves vagyok és Budapesten élek. Van egy testvérem Dominik. Azért vannak amik elütnek a könyvbeli Renitől és töllem. Viszont én mindent úgy irok, hogy teljesen beleélem magam a könyvbeli Reni szerepébe! Azért kezdtem el megírni a folytatását a Szent Johanna Gimi- nek, mert mikor kiolvastam valamiféle hiányt éreztem, és gondoltam, hogy evvel csilapithatnám. És sikerült. Nagyon sok ötletem van!
Viszont megpróbálom nem tömören irni! Viszont valószínüleg csak hétvégén tudok majd felrakni részeket, ugyanis a szüleim nem engedik, hogy hétköznap számítógépezzünk. Sajnos. 
köszi, hogy elolvastátok a kis bevezzetőmet! Akkor jöjön az első rész. 

6 megjegyzés: