2013. november 15., péntek

Augusztus 29., Szerda

Hát….kicsit szómorú nap!! De van benne jó is!! J na akkor az elején!!...
Reggel 9 körül keltem (!!) Cortez még aludt, úgyhogy kimentem a nappaliba ahol Justin ült.
-szia- köszöntem és kimentem a konyhába megcsinálni a tejes kávémat! Mikor vissza mentem leültem Justin mellé
-Mi a baj??- kérdeztem, mert úgy láttam, hogy valami baj van.
-Meghalt a nagymamám!!- mondta és könny szökött a szemébe
-Uristen!!-mondtam de már én is a sirás közelében jártam. Borzalmas lehet elvesziten a szeretett nagyidat!! Belegondolni is rossz, hogy mi lenne velem ha meghalna az a nagyim aki Kanadában él!! Aki közel lakik azt is megsiratnám de nem nagyon hiszem szerintem azt se tudja, hogy van unokája! J hát igen… nagyábol tudom, hogy, hogy kell viselkedni ilyenkor az emberrel hiszen 12.-ben halt meg Gábor nagypapája is!! Nyugalmat kell hagyni neki és viselni a gondját, mert ilyenkor az ember elhagya magát!! Amíg ezeken gondolkoztam észre se vettem, hogy sirok!! Két lány ül a kanapén akik mindketten sírnak!! Jó látvány lehet! J
-Tudod- kezdte Justin- Haza kell költöznöm!!
-Miért?? –kérdeztem szipogva
-Ha majd mindenki fenn lesz elmondom!!- mondta én meg megértően bólintottam!! Ezután Cortez jött ki a szobából és ahogy meglátta, hogy mindketten sírunk egyből oda jött hozzánk és Justin elmondta, hogy mi történt én meg elmondtam, hogy azért sírok, mert együtt érző vagyok és eszembe jutott, hogy mit kezdenék a Kanadai nagyim nélkül!! Pár perccel később jött ki Jean-Luc is és akkor szóltam neki, hogy jöjjön már ide egy percre és akkor Justin felállt mi meg leültünk és elkezdte:
-Nem tudom, hogy tudjátok e hogy az én szüleim elváltak amikor 10 éves voltam!! Anyu meg apu egymásra sem tudnak nézni…sajnos- sóhajtott- a nagypapám meghalt amikor 15 éves voltam nekem meg át kellet költöznöm az apukámhoz mert ebben állapodtak meg anyuval!! Ugye a nagypapám halálával a nagyi egyedül maradt és nem nagyon akartuk egyedül hagyni mert még kárt tenne magában így anyuhoz költözött!! Ez anyunak is jól jött, mert nagyon fél egyedül otthon!! Most viszont, hogy a nagyi meghalt így anyu egyedül marad nekem meg haza kell költöznöm, mert egyszerűen nem bír otthon maradni egyedül!! Úgyhogy én összepakolok és indulok is!!!- mondat én meg azonnal felpattantam és a nyakába ugrottam és vagy 2 percig öleltük egymást aztán elengedtem ő meg elment pakolni én meg Cortezzel be mentem a szobába átöltözni mert még pizsiben voltam.. gyorsan lezuhiztam meg fogat mostam és már készen is voltam… Kimentünk Justinhoz  a nappaliba aki már ott volt. Gyorsan elbúcsúztunk ő meg vissza adta a kulcsot és elment!! A nap további része jól telt filmeztünk meg ettünk meg nevettünk és az volt a jó, hogy csakis ketten voltunk Cortezzel… J

Justin: 5/5 – jól türi, hogy ne sirjon!!
Justin nagyija: 5/1 – sajnálom Justint!! Szörnyű lehet neki!! L
Kanadai nagyim: 5/1 – félek, hogy meghal!! Uh gyorsan felhívom, hogy minden oké e vele!!
Cortez: 5/5**** - nagyon szeretem!! <3 J

Anyuék: 5/5 – jól vannak!! Azt hiszem kezdünk hozzá szokni, hogy nem vagyunk együtt!!

14 megjegyzés:

  1. Folytasd!!!!!!! Nagyon jó!!!

    VálaszTörlés
  2. tök jó csak ez a fekete fehér párosítás nekem kinyomja a szememet :(

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo folytasd..es amugy nekem is nagyon cseszegeti a szemem..:D

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik, szerintem írj egy picit részletesebben. Pl. Simán elfogadja, hogy nem tudott semmit Arnold ikertesójáról? ez azért furi.. de nagyon jó

    VálaszTörlés
  5. Flesleges ennyi felkiáltójel!De amúgy jó nagyon a blogod :*

    VálaszTörlés
  6. Még még még ennyi nem elég!! *0* Nagyon jó a blogod!! :))

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Oláh Noémi vagyok. Eredetileg én írtam a folytatást csak a barátnőm, Reni készítette el a blogot és kitalálta,hogy akkor az ő nevével jelentkezzünk be. Nagyon örülök,hogy tetszett a folytatásom. Írok egy új könyvet, akit érdekel az írjon ezen az e-mail címen és elküldöm a linket : noemiolah2000@gmail.com
    Ez már saját névvel lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, Kiscsillag, az írásodat elnézve te a könyvírástól még fényévévekre vagy. A cselekmény összecsapott. A karakterek nem hűek önmagukhoz. A behozott szereplőknek nincs meg a kellő hátterük. Túl gyorsan kiraktad Justine-t. A tagolás közelít a nullához (alulról). A képedből és az e-mail címedből ítélve nem lehetsz több 14 évesnél. De könyörgöm! Rendelkezz már akkora agyķapacitással, hogy megírj egy egyszerű történetet... nemsokára kikerül egy sárkányos fanfiction-öm. Ha kint van az első rész szólok. És csak azután kezdj el szidni, haragudni rám ha jobbat írsz nálam.

      Törlés
    2. Hát, én nem akarlak bántani, vagy ilyesmi, de... Egyet értek az előttem szólóval, én is sokkal jobbra számítottam a cím alapján. Sajnos, ez a folytatás nem a te műfajod. Lehet, hogy másban kis gyakorlás után ki tudsz bontakozni és az működni is fog, de ez nem. Arnoldnak ikertestvér? 4 év ismeretség után ezt még az is tudta volna, aki nem akarja. Hol dugdosták eddig, a lépcső alatti gardróbban? Nem, ez a szál nem jó, kicsit sem. És egyből meg akarná csókolni Renit? Aki, bár tény, hogy szerencsétlen kissé, hátraesik és eltöri a kezét? Ez kicsit több mint furcsa. Ráadásul ha valakinek meghal a nagymamája, én meg rögtön elbőgöm magam, akkor utána a napom nem tud felhőtlenül eltelni, csak mert a gyászával együtt kiköltözik a lakásomból. És végül, Justine hazaköltözési indoka nevettséges. Egy felnőtt nő, aki fél egyedül lenni otthon, ezért hazaköltözteti a már majdnem felnőtt lányát? Jó ég!
      Dolgozd át jó alaposan, a kritika nem csak rosszindulatból születik, még ha úgy is tűnik. Sok munkába telhet, de ha komolyan gondolod megéri átírni. Sok sikert a továbbiakhoz, ne add fel, mert nem reménytelen, csak dolgozni kell rajta.

      Törlés
  8. Ja, és a helyesírást is meg kellene tanulni...

    VálaszTörlés
  9. Nem akarlak mesérteni, de még van hova fejlődnöd! Egy: Legyen tömörebb! Kettő: Legyél REnisebb! Három: Arnoldnak tesó? Hát... DE azért ügyes vagy!:) Hajrá!

    VálaszTörlés
  10. Nem jobb mint az első és. A könyvben reni sose alszik kilenc tízig. Meg a cselekmény összekapott nem tetszik és ezzel nem azt mondom h én jobbat írnék mert nem még ilyet se tudnék de ennek ìgy nincs értelme ha nem tudsz jobbat irni inkább FEJEZD BE!!!

    VálaszTörlés